درز انبساط
2019-09-25
کف سازی صنعتی
2020-03-04
نمایش همه

مقایسه نصب پوشش درز انبساط به روش توکار و روکار

پوشش درز انبساط

پوشش درز انبساط توکار ۵ سانتیمتری ۳ تکه
درز کف و دیوار به صورت Sub Coating

جهت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر لطفا با شماره های 36630710-051 و یا همراه 09155075956 تماس حاصل فرمایید. همچنین از طریق چت های آنلاین سایت می توانید اطلاعات خود را ارسال بفرمایید تا همکاران واحد فنی با شما تماس داشته باشند.

- از آنجا که نصب توکار قبل از نازک کاری انجام می شود، پوشش های نصب شده نیاز به حفظ و نگهداری مستمر دارند و اغلب در حین عملیات بعدی آسیب می بینند ؛ در حالیکه پوشش های روکار پس از اتمام نازک کاری به راحتی و بدون آسیب نصب می شوند.
- معمولا برای نصب به شیوه توکار نیاز به شاسی کشی فلزی زیر کار هست که مستلزم صرف وقت و هزینه می باشد در حالیکه این امر برای نصب روکار به ندرت لازم می شود.
- نازک کاری بعد از نصب پروفیل ها نیاز به مهارت و دقت بالا در برش سنگ و سرامیک دارد تا لبه پروفیل ها با نازک کاری دقیقا در امتداد هم قرار بگیرند، در صورتی که در نصب روکار نه تنها چنین نگرانی وجود ندارد که پروفیل ها معایب احتمالی در نازک کاری لبه درزها را نیز پوشش می دهد.
- به علت ارتفاع کم انواع مدل های توکار، بال پروفیل بین بتن یا ملات نازک کاری فاصله ایجاد کرده و ازآنجا که معمولا این فاصله با ملات یا چسب پر نمی شود، در محیط های پر رفت و آمد باعث شکستن لبه سنگ ها در حین تردد می شود.
- نصب توکار باید از لحاظ تراز نهایی با دقت فراوان انجام شود و درصورت تغییر در ارتفاع کف سازی یا نازک کاری دیواره ها، نیاز به جمع آوری و نصب مجدد پروفیل ها با صرف هزینه و اتلاف وقت می باشد.
- چنانچه پوشش های توکار به هر دلیلی آسیب ببیند، برای تعویض پروفیل باید نازک کاری جمع آوری شده و پس از تعویض پروفیل ها مجددا اجرا شود که شاید اصلا با گذشت زمان نمونه نازک کاری که سالها قبل انجام شده در بازار موجود نباشد.
- لبه بالایی پروفیل ها در نصب توکار مقاومت کمتری نسبت به حالت نصب روکار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 9 =

دسترسی سریع